UITNODIGING: Social Media Benchmark

Van Broadcast naar Social Business: waar staat uw bedrijf?

Onlangs is Fleishman-Hillard door SRM benaderd om een goeroebijeenkomst Social Media te verzorgen. Bouwend op ruim 11 jaar praktijkervaring in digitale communicatie schetste onze digitale strateeg David Wolff een beeld van de huidige stand van zaken en implicaties van social media op de communicatiebranche. Op dit overzicht met veel praktijkvoorbeelden en praktische tips werd zo positief gereageerd, dat we het niet meer dan logisch vinden om een vergelijkbare sessie ook met onze klanten en relaties te delen.

U bent van harte uitgenodigd op 12 juli of op 25 augustus bij ons op kantoor in Amstelveen. De sessies beginnen om 15:30 tot 17:30 uur waarna er nog mogelijkheid is tot napraten onder het genot van een hapje en een drankje.

Achtergrond

Het is social media dat vandaag de dag de agenda lijkt te bepalen van iedere communicatiemanager. In tijden dat de beursgang van LinkedIn en Facebook ons weer doet denken aan de internetbubble en de daaropvolgende crash van begin deze eeuw, zoekt menig communicatieprofessional naar de juiste manier om social in te passen binnen de communicatiestrategie. Nu de social media experts als paddenstoelen uit de grond schieten, de communicatiebranche razendsnel verandert en merken – maar zeker ook bureaus – zoekende zijn naar de juiste invulling, is het tijd voor een gedegen benchmark.

Na een eerste fase van experimenteren met social media is het tijd voor een pas op de plaats. Waar staat uw organisatie? Bent u op de juiste weg? Heeft u uw bedrijfsdoelstellingen bijvoorbeeld al vertaald in een goede social strategie en hoe sluit deze aan op uw overige digitale communicatie? Creëert u dankzij online content al waarde voor de fans/followers van uw organisatie en hoe meet u dit succes? Hoe is uw organisatie bovendien ingericht om te zorgen dat de verschillende communicatiedisciplines op elkaar aansluiten en welke impact heeft dit op uw organisatie? In deze sessie boordevol cases, praktische tips en inzichten kunt u uw huidige activiteiten en organisatiestructuur rond social media in kaart brengen en beoordelen. Daarbij kijken we ook naar de stappen die nodig zijn om de sociale technologie op de juiste manier in te bedden binnen de organisatie. Er moeten immers een aantal stappen genomen worden die gevolgen hebben voor de organisatiestructuur én -cultuur.

We houden deze sessie twee keer in de zomerperiode op 12 juli en 25 augustus. U kunt zich nu gratis inschrijven voor 1 van deze sessies.

Aanmelden

Aanmelden kan op 2 manieren: door een mail te sturen naar Grietje Blom óf door u direct aan te melden via Linkedin voor de sessie op 12 juli of 25 augustus. Beide sessies zijn van 15:30 tot 17:30 uur. U gaat gegarandeerd boordevol inspiratie de volgende dag weer aan de slag. We ontvangen u graag op ons kantoor in Amstelveen. Tot dan!