FleishmanHillard versterkt team op sociale content en activatie en interne communicatie

Het team van communicatieadviesbureau FleishmanHillard is de afgelopen tijd uitgebreid met drie collega’s. Hiermee wordt kennis en ervaring op Social content en Activatie en Internal Communication & Change verder versterkt.

Account Manager Bauke van der Loo (1987) adviseert en ondersteunt verschillende klanten op het gebied van reputatiemanagement en interne communicatie. Zij zal ook een actieve rol hebben om de researchkracht van het bureau verder te verstevigen. Eerdere bureauervaring deed ze op bij HVR Group. Voordien werkte ze vier jaar bij Logeion als programmamanager Logeion Young Professionals. Van der Loo studeerde in 2011 af op een onderzoek naar de communicatieafdeling van de toekomst.

Met Senior Account Executive Chéline Ruhof (1990) krijgt Social content en Activatie een verdere impuls. Voorheen werkte ze bij Connect Social Business als team leader Community & Activation Management. Ruhof heeft veel ervaring op het gebied van klantenadvisering, projectmanagement digital, contentcreatie, webcare en online advertising en werkte voorheen voor klanten als Jumbo Supermarkten, Perfetti van Melle, Henkel, Tefal en Europcar.

Nicole Verdoes (1992) is in dienst getreden als Assistant Account Executive. Zij volgde de opleiding Communicatie aan de Hogeschool Leiden. Werkervaring deed ze op bij NBTC Holland Marketing, waar ze de afdelingen Corporate Communicatie & Public Affairs, Marketing en Research ondersteunde, en bij Royal FloraHolland, waar ze zorgde voor contentcreatie op de verschillende socialmediakanalen, het monitoren van deze kanalen en de campagnes die hiervoor gecreëerd werden. Verdoes is door Communicatieonline genoemd als een van de vijftien aanstormende talenten van 2015.

 

Bauke van der Loo, Chéline Ruhof en Nicole Verdoes

Bauke van der Loo, Chéline Ruhof en Nicole Verdoes