Voor de tweede keer winnaar Europese Digital Communication Award

In Berlijn bemachtigden we vorige week voor het tweede jaar op rij een felbegeerde European Digital Communication Award. Een internationale vakjury riep onze campagne “Als politieke partijen auto’s waren…” die we in opdracht van Marktplaats Auto’s uitvoerden, uit tot winnaar in de categorie ‘Viral Communication’.

Digital Communication Award 2013In een door grote creatieve bureaus gedomineerde categorie gingen wij er met de hoofdprijs vandoor. Wat ons betreft een prachtige prestatie met een duidelijk statement: het creëren van succesvolle content is niet uitsluitend het domein van grote creatieve partijen. Het winnen van deze award en categorie bevestigt dat we in een steeds meer geïntegreerd communicatielandschap op de juiste weg zijn.

We beleven met het Amsterdamse kantoor een ongekend succesvol jaar. Naast uitgeroepen te zijn tot ‘Benelux agency van het jaar’ is dit alweer de 3e vakprijs in 2013. Goed werk inspireert en motiveert opdrachtgevers en collega’s. In die zin dus een enorme opsteker. Op naar nog meer prachtig werk de komende tijd!